nattbloggar

tjenixen, börjar bli lite trött nu. så ska väll alldeles strax dra mig uppåt mot sängen min. dagen har väll varit rätt så lugn, började med att sova till 11, sen vid 1-2 nångång åkte jag, mamma och mats till hälla sen stan (som jag skrev tidigare) det ända jag fick med mig hem var ett par svarta tygskor. men bättre än ingenting! ;) sen åkte vi hem och käka, sen skjutsa mamma mig till op. efter en stund kom även carro. vi ba satt och sega och snacka, sen kom torelli. sen städade jag och op hennes rum haha! rent blev det iaf! sen kom även tobbe, josse och sarah. dem lagade mat och käkade sen strax efter nio drog jag och carro hem till mig. vi spela buzz sen drog carro och jag käkade. nu har jag setat här ett bra tag, men ska dra mig uppåt precis om 5 minuter!

vill ha vill ha vill ha


den första (stickade) tröjan, vill ju dock carro också ha. själv är jag inte så mycket för att bry mig om vem som har vad och blablabla.. men sant att det kanske inte nice och komma lika tröja. får väll vänta tills gymnasiet haha då går vi iaf inte i samma klass. sen t-shirten längst upp.. hittade jag på chicy.se. gillade texten, tror fan jag köper en sånn. dock har man INGA pengar i sommar. sen den ljusblåa längst ner, såg en tjej på stan idag som hade en sånn, och den var rätt fin. men såg att den även fanns i en mörkare blå färg (marinblå) så kanske blir den istället.

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0