onsdagkväll 26/05/2010

tjenamårs!
ligger i sängen och ska precis sova. har kikat lite kläder på datan, men det jag vill ha finns inte i min storlek :( sen har jag pratat med ludde och innan det åt jag. vid 10-11 tiden idag blev jag frisk kan man säga.. elr frisk o frisk. febern gick över. så jag tog bussen vid elva till stan, köpte en kofta och ett par jeanstights från vila. sen gick jag och mötte hela skolan utanför konserthuset. kollade på låtskrivarfestivalen. sen gick jag och käkade med op, mandy o elin. sen kom torelli och jonas. så gick vi runt och kikade lite på stan, sen tog vi en fika på waynes. elr ja, dem andra. jag hade ju precis käkat. jonas bjussade på den fikan (så snäll lärare så). sen gick jag, torelli, op och johan och mötte sannisen. gick till konserthuset och fixa lite med biljetterna. sen kom einar och ludde. gjorde inte så mycket, satt i vasa - utanför konserthuset - köpte tuggummi och väntade på att vi skulle få gå in. sen kom resten av gänget så gick vi in och kollade på "finalen" av låtskrivarfestivalen. våra människor kom delad andra plats, men för oss är dem vinnare vilket som! superduktiga var ni mandy, op, elin och nicke!

sen kom pappa och hämtade mig, så åkte jag hem.
nej nu MÅSTE jag sova, tjing!
rebecca


hihi, gillar bilden starkt! tilda, carro, maja, jag och op!

Kommentarer
Postat av: Elin

Taack :D va gullig du är :D<3



Känns faktiskt bra med en andra plats ;)

2010-05-29 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0