söndag 23/05/2010

hej! är hur trött som helst men ska snabba mig och skriva och sen ta en dusch och soova en stund. kommer inte ihåg om vi skrivit om vad vi gjorde i fredags. så jag skriver väll om det också.. vi var en hel del som var hos sanna. super! sen sov jag hos carro, la mig på hennes säng de första jag gjorde sen sov jag efter 2 sekunder.

i lördags (igår) vaknade jag först som vanligt haha, sen gick vi upp och åt frukost, duschade och fixade oss. gick till carros mamma så carro kunde byta till shorts eftersom det var hur varmt som helst. sen cykla vi till ica och köpte vitamin well och choklad. sen cykla vi runt i typ en och en halvtimme. sen satte vi oss på typ en äng, sen cykla vi till matilda. kommer på att mobilen ligger kvar på ängen.. cyklar tillbaks!

sen till matilda, vi cyklade mot op. matilda och carro drog hem och käka och jag och op drog till ica och handla. sen hem och så lagade vi (op) mat haha, sen kommer op och ska säga att maten är klar. man måste ha vart med för att fatta hur kul de såg ut. jag satt och pratade i telefonen. så hon ville inte störa. så hon skriver på ett papper "MATEN ÄR KLAR!" sen hade jag precis lagt på och är påväg in, i dörren möter jag op med skylten i handen. hon såg chockad och lite rädd ut haha roligt var det iaf! sen när vi hade käkat skjutsade hon mig till mamma, hämtade lite grejer. sen när vi kom tillbaks hem så hade tilda, carro, nicke och sanna kommit. sen kom ludde. vi satte igång en skräckfilm, typ "frontiers" tror jag den hette. sjukt äcklig! sen drog matilda och carro hem. vi drog igång shrek.. men alla var fett trötta så vi gick och la oss efter en stund. idag vaknade vi vid halv nio, men gick inte upp förns kanske halv 11-11. gick hem till mamma och vänta på att pappa skulle komma och hämta mig.

nu är jag hemma, duschen väntar sen sängen!
rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0