UPDATE BY REBECCA

hejhej! nu börjar jag bli trött, men känns som om jag vill vara vaken bara för att jag vill hitta inspiration. vill shoppa men vet inte vad. elr jo jag vet att jag vill ha en mobil och en digitalkamera. och kläder och det är dem jag behöver inspiration till och så vill jag klippa mig. har fått för mig iaf... att nästa gång jag klipper mig så ska de bli mer förändring än vad som hänt med mitt hår på jävligt länge.

jag ska dra till med en riktig jävla snebena! jätte sne ska den vara. sen så ska carolina (min frissa) få göra så att det håret som ligger på den sidan som har mest hår (kan inte förklara bättre haha) det håret ska bli typ uppklippt och stripigt(?) haha. tänk er en sidecut fast den sidan som brukar vara rakad har fortfarande hår. raka skulle jag aldrig våga. skulle inte passa i det heller för den delen.

i mitt huvud ser det skitbra ut, ni fick säkert en skitkonstig och ful bild framför er när jag försökte förklara men det var svårt (haha) så om det blir av (har ju en tendens att ändra mej hit och dit) så får ni se då hur jag menade!

här är mobilen och kameran jag funderar på....
men har ni andra förslag får ni gärna komma med dem, eller om ni har kommentarer om dem jag funderar på. har sånn jävla beslutsångest (som alltid)!

      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0