Whataya Want From Me - Adam Lambert

hellu!
har inte haft någon tid för bloggen alls!
i onsdags va de först prao, typ ingenting att göra, helt värdelöst. Hem och packa sen åkte jag till borlänge till min far.
Hann bara hem och käka sen åkte jag hem till Elin där va Amanda också var, va där ett tag. Sen gick jag och Amanda hem till hon. Kom nåra, så kika vi film, elr dom kolla jag sov mest haha :) 
sen när dom dragit somna jag på dirren, lagomt trött efter praoen. Vi sov i ett kålsvart rum utan nå fönster, gissa om iaf jag sov bra? shit! hennes mamma väckte oss vid 2. Sen sega vi igenom dagen.
Pappa kom och hämta mig sen åkte vi hem till sandra en sväng sen hem igen. 
Imorse provkörde jag moppen, sen tog jag tåget hem till västerås igen.

Äntligen har jag iaf kommit iväg till borlänge, blir inte så ofta nu för tiden tuvär, har ju fullt upp på helgerna.

Ikväll blir de iaf fest hos Op, ska fira jesper. TAGGA!
Ska bara duscha och packa om sen drar jag och carro till becca.
Hörs imorn elr nåt.

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0